Tuesday, January 4, 2011

O M G !

Sekejap jer dah masuk hari ke-3 persekolahan.. utk budak2 Uitm plk da masuk hari ke-3 peruniversitian.
As usual, class berjalan seperti biasa tanpa ada ape2 yg luar biasa berlaku.

Tatkala sedang kusyuk mengajar & student pon kusyuk mendengar tibe2....OMG!
slh seorg student aku menjerit...
" OMG! saya slh masuk class la miss. Ni bukan class saya.Boleh saya keluar miss?"

aku yg dr td kusyuk membebel kat depan tersentak, trus aku pandang student itu & kami pon berpandangan sesama sndiri...(dlm hati aku WTH?)

dan dgn selambe nye aku ckp kat student tu. " Sapa suruh salah masuk class, nasib kamula harini kena dengar i membebel smpi habis waktu yer..I x benarkan sape2 pon keluar." (sambil buat wajah garang tp maintained ayu hi3..)

Rase2 korangla ape reaksi student aku tu bile aku ckp camtu kat die??

Nak tau tunggu next entry yer ....
Sekian.

2 comments:

  1. rsnyer student lagi suke kot dgr hg potpet2 kt depan tu..lec single lagik..heh

    ReplyDelete
  2. Alah..x surprise lar camni..ade org da tau sambungan citernye..hampeh!

    ReplyDelete