Tuesday, January 18, 2011

Aku bukan org sabah bha..

oh....UiTM Sabah.

b4 this x prnh terlintas di fikiran pon yg one day aku akan berkhidmat di sabah..
Tp dah itu yg tertulis..aku redha jerlah.. lgpun bab mencari rezki ni x boleh memilih sgt.. dimana ada peluang di situ la kita patut rebut..jgn sia2kan..

Mula2 mmng takut duk tmpt org..lebih2 lg org mcm aku yg x prnh dtg sabah sebelum ni.. tp Alhamdulillah dah genap setahun kat cni sumenye nmpk ok so far.. Tempat kerje pon tersangatlah ok.. Environment yg cantik, leh nmpk pantai dan gunung kinabalu di pagi hari.. the people are friendly..even my student respect me even they know that i'm new here..

UiTM skrang x sama mcm mula2 aku smpi cni..Dulu diorg tgh dlm construction process lg sikalang tgklah UiTM Sabah da cantek woo..lepas ni bolehla lwn dgn UMS kihkihkih..

UiTM Sabah tersergam indah dgn bangunan baru..


Note: Dimana bumi dipijak disitu langit dijunjung...ngam x pepatah ni??

1 comment:

  1. teringin sangat nak smbg study kt uitm sabah intake nov ni nanti . i love sabah . hohohohohoho

    ReplyDelete