Tuesday, February 8, 2011

peristiwa 9/11 WTC dan Israel jahanam !

Semalam aku kat Puchong duk bergelak ketawa ngan family harini aku da berada kat sabah semula huhu..
nak wat camner, da tanggungjawab kenela tunaikan. Setelah lebih seminggu aku cuti CNY n mkn besar kat rumah hehehe  now bermula kembali rutin harian di UiTM.

cam biasa masuk2 jer opis trus cek email satu2..Walaweh bnyk pulak email sepanjang seminggu ketiadaan aku.. kebanyakannye email minta duit byr itu ini ciss.., menyampah! Email nak bagi duit xde ker ha???

Dalam duk cek email satu persatu tibe2 terpandang satu email dr my sister kat UiTM S.Alam. Jom kongsi ckit email my sister tuh.


" Bukak Microsoft Word korang.Taipkan dalam huruf besar, Q33 NY(no. pesawat langgar PWTC).Tukar saiz font tu kepada saiz 48. Korang highlightkan Q33 NY tu kemudian tukar kepada font WINGDINGS.Apa yang korang nampak? Allahuakbar.Kebetulan atau dirancang???? "
 
Aku pon ape lagi trus buat ape yg disuruh..Erm, dah sah2 mmng peristiwa 9/11 tu mmng ade hidden agenda Israel dan Amerika lahanat. Gara2 kejahatan 2 negara ni Org Islam pulak dituduhnye..mmng jahanam tul.
 
Moga apa yg terjadi di Tunisia pd Presiden Ben Ali dan Egypt, Presiden Hosni Mubarak akan merebak ke pelusuk negara2 Arab yg bersekongkol dgn Israel laknatullah ni. Dan semoga kemenangan akan berpihak pada Islam akhirnya..Insya'Allah.

Bile tgk negara2 lain aku Bersyukur sgt aku ditakdirkan hidup di bumi bertuah ni.. Kalau la aku ni lahir sbgi org Siam mcm nenek moyang aku parahhh Thailand tu x habis2 berita org mati kene tembak. suke suki jer diorg ni bunuh org..Apelah nak jd dgn dunia skrang.. Manusia yg jahat lebih bnyk dr yg baik..That's why i always love my country, MALAYSIA  :) Peace..Salam 1 Malaysia.

4 comments:

  1. hehehe..peace (^_^)v..1 Malaysia too...

    ReplyDelete
  2. cik Huda..i xleh view ur blog nape yerk? something wrong somewhere nih..da bnyk kali try pon x loading gak huhu..

    ReplyDelete
  3. ok..tersilap disitu! langgar WTC ok..bkn PWTC..
    Tu msg forward sbb tu terlepas pandang..
    p/s: PWTC kita blom kne langgar lagi!

    ReplyDelete
  4. hahaha..lawak la ko ni zyra. Adeh, k.ngah pon x perasan bab tu la ha3..

    ReplyDelete